FAQ

Nákup

Kdo mi poradí s výběrem zboží?

Pokud tápete ve výběru vhodného produktu pro Váš projekt, můžete nás kontaktovat s konkrétním požadavkem a my Vám rádi odborně poradíme. 

Pro Vaše dotazy můžete využít mail prodej@hpmtec.cz nebo tel.č. +420 731 036 771 (pouze po-pá v době 8-16h).

 

Je možné zboží zakoupit i jinde než přes e-shop?

Ano. Můžete navštívit naši prodejnu v sídle společnosti na adrese Herbenova 869/42, Hustopeče. 

Nebo nás kontaktujte na prodej@hpmtec.cz nebo na +420 731 036 771 a náš prodejce Vám doporučí některého z našich partnerů, který se nachází ve Vašem okolí a nabízí náš sortiment. 

 

Lze zboží vyzvednout na prodejně?

Ano. Pokud v objednávce zadáte osobní vyzvednutí na prodejně, bude pro Vás nachystáno v sídle naší společnosti na adrese Herbenova 869/42, Hustopeče.

 

Jak zruším svou objednávku?

Objednávku můžete zrušit v co nejkratší době od odeslání. A to buď zasláním mailu na prodej@hpmtec.cz nebo telefonátem na +420 731 036 771. Po expedici zboží již objednávku nelze zrušit.

 

Je možné zakoupit dárkový poukaz?

Ano. Pokud byste chtěli někoho obdarovat poukazem k nákupu, kontaktujte nás na e-mailu prodej@hpmtec.cz, kde s Vámi vše vyřídíme.

Platba

Jak funguje platba předem bankovním převodem?

Po odeslání objednávky Vám na Váš e-mail dorazí informace potřebné k bankovnímu převodu. Po obdržení částky na náš účet Vám budeme zboží expedovat. 

 

Jaké jsou možnosti platby?

Vybrat si můžete mezi bankovním převodem, platbou kartou, dobírkou a platbou v hotovosti v sídle společnosti. 

 

Jaká je nejrychlejší možnost platby?

Pokud spěcháte na doručení zboží, doporučujeme zvolit platbu kartou nebo na dobírku. 

 

Doprava

Jaká je doba dodání?

Pokud si objednáte v pracovní dny do 12:00, bude Vaše objednávka vychystána a předána přepravní společnosti tentýž den. 

V případě objednání po 12:00 nebo o víkendu, bude objednávka vyřízena následující nebo nejbližší pracovní den.

Přepravní společnost dodá balíček na Vámi uvedenou adresu do 2 pracovních dní (vyjma Vánoc a jiných svátků, kdy se může doba dodání prodloužit).

 

Kdo mi doručí balíček?

Momentálně naše zboží doručuje společnost DPD.

 

Do kterých zemí je možné zboží dodat?

Standardně doručujeme do ČR a SK a dalších okolních států.

 

Jaké jsou podmínky dopravy?

Zboží běžně zasíláme v balících až do max. hmotnosti 30 kg. Nadrozměrné či atypické zboží řešíme individuálně.   


Jakým způsobem lze sledovat zásilku?

Z technických důvodů běžně zákazníkům nezasíláme číslo zásilky. Sdělujeme jej pouze na vyžádání. 

 

Kolik mne bude stát doprava?

V případě dodání do ČR účtujeme 95 Kč bez DPH za každý balíček. Pokud je zboží odesláno na dobírku, je účtováno doběrečné ve výši 30 Kč bez DPH.

Pokud je adresa dodání v SK, účtujeme za každý balíček 206 Kč bez DPH (8,25 €) a doběrečné 40 Kč bez DPH (1,6 €).

 

Jaké jsou podmínky pro dopravu zdarma?

Pokud nakoupíte zboží v hodnotě min. 5.000 Kč bez DPH (pro SK min. 200 €), dopravu hradíme my.

V opačném případě platí dopravné zákazník dle aktuálního ceníku.

 

Co se stane, když v době dodání nebudu na doručovací adrese?

Před doručením balíčku obdržíte informaci o přibližném datu a čase doručení. Pokud Vám nevyhovuje, lze jej změnit. Pokud kurýra promeškáte, bude se jej snažit doručit následující den. Pokud ani tento pokus nevyjde, balíček se vrací k nám do skladu.

 

Reklamace a vrácení

Můžu zakoupené zboží vrátit? Jak postupovat?

Ano, ze zákona máte právo do 14 dnů zboží vrátit, a to i bez udání důvodu. Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu. 

Pokud chcete zboží vrátit, je potřeba nás písemně informovat buď e-mailem (prodej@hpmtec.cz) nebo dopisem (HPM TEC, s.r.o., Herbenova 869/42, Hustopeče 693 01). K tomuto účelu můžete použít vzorový formulář na našem webu.

Zároveň nám zboží zašlete nebo osobně doručte na adresu Herbenova 869/42, Hustopeče 693 01. Učinit tak musíte do 14 dní od oznámení, že zboží budete vracet. Náklady na zaslání zboží zpět hradíte vy. 

Po obdržení zboží Vám bude vystaven dobropis a vráceny peníze na účet.

 

Chci reklamovat zakoupené zboží. Jak mám postupovat?

Sepište reklamaci a informujte nás buď e-mailem prodej@hpmtec.cz nebo na tel. č. +420 731 036 771. Reklamace musí obsahovat č. objednávky / faktury / dodacího listu, identifikaci zboží a popis vady, č. účtu pro vrácení peněz. Reklamované zboží s těmito informacemi zašlete do sídla naší firmy HPM TEC, s.r.o., Herbenova 869/42, 693 01 Hustopeče.

Po přijetí zboží reklamaci odborně přezkoumáme a do 30 dní se k ní vyjádříme.

V případě, že bude reklamace uznána, Vám vystavíme dobropis a vrátíme Vám peníze na účet.

 

Musím při zpětném odesílání zboží zaplatit dopravu?

Ano, pokud vracíte či reklamujete zboží, náklady za dopravu hradíte Vy.

 

Jiné

Jak mohu zboží hodnotit?

Zboží můžou hodnotit pouze zákazníci, kteří nakoupili přes náš e-shop. Hodnotit mohou až po přijetí e-mailu s žádostí o hodnocení, který jim bude doručen po nákupu.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení